Általános Szerződési Feltételek

1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban “ÁSZF”) tartalmazza a www.proseccoklub.hu weboldalon (a továbbiakban: “Honlap”) forgalmazott termékekre és megvásárlásukra vonatkozó tudnivalókat továbbá a Honlap használatának feltételeit. A Honlap olvasói, használói és a Honlapon keresztül vásárlók (a továbbiakban “Megrendelő” vagy “Felhasználó”) elfogadják jelen ÁSZF rendelkezéseit és ezáltal a Honlap használatára és a vásárlásra vonatkozó szabályokat. A Felhasználó vásárlás előtt köteles megismerni jelen ÁSZF tartalmát és a Honlap használatával kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. A Honlapot csak 18 éven felüli Felhasználók használhatják, a termékeket csak ők vásárolhatják meg. Minden Felhasználó a Honlapra való belépés előtt a felugró figyelmeztetés megfelelő gombjára való kattintással igazolja, hogy elmúlt-e 18 éves és így jogosult-e eme ÁSZF értelmében a Honlapot használni, a rajta szereplő termékeket megvásárolni.

2. A Honlap szolgáltatói adatai

Név: Glera Hungary Bt.

Székhely: 1194 Budapest, Csíky utca 74.

Levelezési cím: 1194 Budapest, Csíky utca 74.

Képviselő neve: Urbán Balázs, ügyvezető igazgató és Cserveny Tamás, ügyvezető igazgató

Cégjegyzékszám: 01-06-790564

Bejegyző Bíróság neve: Fővárosi Cégbíróság

Adószám: 25528280-2-43

Közösségi adószám: HU25528280

Számlavezető pénzintézet: Raiffeisen Bank Zrt.

Számlaszám: 12010635-01552548-00100007

E-mail cím: info@proseccoshop.hu

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-142635/2018

A tárhelyszolgáltatók elérhetőségei:

Propulsion Kft. (1043 Budapest, Csányi László utca 34.); e-mail: info@propulsion.hu; tel: 06203857421 és Cloudways Ltd. (52 Springvale, Pope Pius XII street, Mosta, Malta)

3. A honlapon folytatott tevékenység

A www.proseccoklub.hu nevű honlapon lehet az általunk szervezett és üzemeltetett Prosecco Klub tagságát igényelni és a tagsági díjat megfizetni. A megrendelt termékek kiszállítása a Honlapon a “Szállítási feltételek” pontban feltüntetett módokon és határidőkkel történik. A Honlap üzemeltetője (Glera Hungary Bt.) rendelkezik minden, a kiskereskedelmi tevékenység és a webshopon keresztül történő értékesítés végzéséhez szükséges engedéllyel. A kiskereskedelmi tevékenység végzéséhez szükséges önkormányzati (Budapest V. kerület) engedély száma 12303/2017 , a webshopon keresztül történő értékesítéshez szükséges önkormányzati (Budapest XXIII. kerület) engedély száma 1483/2016.

A törvényi előírásoknak megfelelően alkoholos terméket csak 18 évnél idősebb Felhasználónak áll módunkban értékesíteni. Ezen előírás betartása miatt a Honlap használatának megkezdése előtt minden Felhasználónak igazolnia kell, hogy 18 éves vagy idősebb. A Honlap üzemeltetője nem köteles további lépéseket tenni annak érdekében, hogy a Felhasználók életkorát igazolja. A Felhasználók a figyelmeztetés elfogadását büntetőjogi felelősségük tudatában teszik meg.

Mivel a Honlapon kiskereskedelmi tevékenység folyik, a megvásárolt termékeket a Felhasználók nem értékesíthetik tovább semmilyen formában. Szolgáltató az ÁSZF publikálásával tesz eleget azon tájékoztatási kötelezettségének, hogy a termékek továbbértékesítése tilos. Amennyiben Felhasználó a Honlapon található termékeket továbbértékesítési céllal szeretné megvásárolni, ezen szándékát a Honlapon szereplő e-mail címre (info@proseccoshop.hu) történő üzenetküldéssel jelezheti az üzemeltetőnek.

4. Felhasználási feltételek

Felelősség

A Felhasználó a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a Honlap Felhasználói által tanúsított magatartásért és a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

5. Vásárlás a honlapon  

5.1 A megrendelés folyamata

A Honlap termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára.

A választott klubtagság az “Előfizetek” gombra történő kattintással helyezhető a kosárba. A Felhasználó a “Pénztárhoz” gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Amennyiben további termékeket szeretne vásárolni, abban az esetben a termékek között válogatva azokat is a kosárba helyezheti. A vásárlás folytatásához a Felhasználónak szüksége van belépésre, vagy ha korábban nem regisztrált, akkor regisztrációra. A Honlapon Vásárolni csak regisztrált Felhasználók tudnak. Amennyiben a Felhasználó hozzájárul adatainak továbbításához (és az adatok a számlázáshoz elégségesek), abban az esetben a Felhasználó Facebook adatlapjának segítségével is regisztrálhat. A regisztráció során megadott adatokra vonatkozó adatkezelési elveinket és szabályokat az Adatkezelési Szabályzatunk tartalmazza.

A regisztráció esetén az alábbi adatokat kell megadnia a Felhasználónak: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő akkor a szállítási cím.

Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben kap értesítést. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. Adatbeviteli hibák esetén a javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést.

Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Fiók menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Fiókadatok menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani. A leadott megrendelésének adatait, és állapotát a Rendelések menüben követheti nyomon.

A rendeléseket minden nap 0.00-tól 24.00-ig fogadjuk.

5.2 Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót a megrendelés befogadásáról 48 órán belül tájékoztatja e-mailben. Ha a Felhasználó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

5.3. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar és angol nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

5.4. A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

5.5. Számla

A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki, melyet a megrendelt termékekkel együtt küld meg a Felhasználók részére.

Amennyiben a Felhasználó a megvásárolt termékek egyes elemeiről külön számlát igényel, ezen igényét a megrendelés folyamatában jelezheti a Szolgáltatónak.

5.6. Fizetés

5.6.1. Fizetés előre utalással

Megrendelő a megrendelt termékek ellenértékét előre, a megrendeléssel egy időben banki átutalással teljesíti a Szolgáltató Raiffeisen Bank Zrt-nél vezetett 12010635-01552548-00100007 számú bankszámlájára. Banki átutalás esetén az utalás közlemény rovatában a megrendelés számát és a Megrendelő nevét mindig fel kell tüntetni. Előre utalás esetén a Megrendelő a termékek átvételére kizárólag az elutalt ellenérték Szolgáltató fenti bankszámláján történt jóváírását követően jogosult.

5.6.2 Bankkártyás fizetés a Honlapon

Kártyás fizetésre a Barion fizetési rendszerrel van lehetőség. A megrendelés véglegesítése után a rendszer átirányítja Önt a Barion saját üzemeltetésű fizetési lapjára. Itt lehetősége van megadni a kártyájának adatait. Ezek az adatok nem kerülnek átadásra a Szolgáltatónak csak a fizetés sikerességéről kap értesítést. Sikeres tranzakció után a megrendelés véglegesítésre kerül. A megrendelés akkor is rögzítésre kerül, hogyha valamilyen hiba miatt a fizetés meghiúsul. Ebben az esetben a Fiók menü alatt a fizetést újból meg lehet kísérelni.

További információk a barionról.

5.7. Szállítás

5.7.1. Fox Post házhozszállítás

Címhelyen történő kézbesítés esetén, amennyiben címzett természetesen személy, a Fox Post a küldeményt elsődlegesen a küldemény címzettjének kísérli meg kézbesíteni. Amennyiben a címzett a kézbesítés megkísérlésének időpontjában nem tartózkodik a címen, a küldeményt a Fox Post elsősorban az ott tartózkodó meghatalmazottja részére kézbesíti.

Ha a kézbesítés megkísérlésének időpontjában sem a címzett, sem a meghatalmazott nem tartózkodik a címen, a postai küldeményt az ott tartózkodó helyettes átvevőnek kézbesíti a futár. Helyettes átvevőnek minősül a címzett 14. életévét betöltött, a polgári törvénykönyv szerinti hozzátartozója, illetve a címhelyen lévő ingatlan bérbeadója vagy a címzett szállásadója, ha az természetes személy. Amennyiben fentiekben megjelölt átvételre jogosultak részére a küldemény a címhelyen nem kézbesíthető, úgy a futár a küldeményt -alkalmi átvevői minőségben- a címhely szerinti közvetlen szomszéd részére is kézbesítheti.

6. Elállási jog

6.1. Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak a Felhasználókra vonatkoznak. Jelen 6.1 pont vonatkozásában az ÁSZF 1. pontjában definiáltakon túl a Felhasználó:  kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró olyan természetes személy aki a Honlapon keresztül árut rendel, vásárol, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára megvásárolt terméknek, a Felhasználó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személynek joga van az átvétel napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

A Felhasználó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Ha a Felhasználó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (elektronikus úton vagy postai levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A Felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Felhasználót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben két munkanapon belül visszaigazolja a Felhasználó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Felhasználó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Felhasználó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Felhasználó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Felhasználó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Felhasználót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldése esetén a visszaküldés költségén kívül az elállás miatt a Felhasználót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Felhasználó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Felhasználó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Felhasználó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ide nem értve a szállítási költséget. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Felhasználó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során a termékek ellenértékét Szolgáltató a Felhasználó bankszámlájára történő átutalással teljesíti.

A Szolgáltató csak teljesen sértetlen terméket vesz vissza amennyiben annak csomagolása is sértetlen. Sérült terméket esetén Felhasználó nem élhet elállási jogával.

7. Szavatosság

7.1. Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Felhasználóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit..

A Felhasználó kellékszavatossági igényét csere formájában kérheti. Ha a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni. A Felhasználó közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

7.2. Termékszavatosság

 Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

 Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval vagy a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

7.3. Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

7.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Glera Hungary Bt.

Levelezési cím: 1194 Budapest, Csíky utca 74.

E-mail cím: info@proseccoshop.hu

8. Jogérvényesítési lehetőségek

8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Glera Hungary Bt.

Levelezési cím: 1194 Budapest, Csíky utca 74.

E-mail cím: info@proseccoshop.hu

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet a panaszra tett érdemi válaszával együtt öt évig megőriz – vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén köteles helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál                                                                             1088 Budapest, József krt. 6.
    Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
    Központi telefonszám: +36 1 459 4800
    Faxszám: +36 1 210 4677
    Központi e-mail cím: nfh@nfh.hu
  • A Budapesti Békéltető Testület eljárásának kezdeményezése                                                                1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
    Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
    E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
    Fax: 06 (1) 488 21 86
    Telefon: 06 (1) 488 21 31),
  • Bírósági eljárás kezdeményezése

9. Egyéb

9.1. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

9.2. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

9.3. Adatvédelmi szabályzat

A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő linken érhető el: Adatvédelmi szabályzat.

 Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2019.04.01.